
Yazıcı, tarayıcı ve projektör pazarının en güçlü oyuncularından biri olan Epson, marka yüzünü duyurarak büyük bir sürprize imza attı. Şirket, dünyaca ünlü müzisyen Shakira ile kapsamlı bir iş birliği gerçekleştirdiğini resmen açıkladı.
Bu Sürpriz İş Birliğinin Amacı Ne?
Yapılan resmi açıklamaya göre, bu stratejik ortaklığın temelinde, Epson’un teknolojiyi bireyler için sürdürülebilir ve erişilebilir kılma vizyonu yatıyor. Müzisyen ve girişimci kimliğiyle öne çıkan Shakira ile yapılan bu anlaşma, markanın dünya çapında inovasyonu güçlendirme ve girişimciliği teşvik etme hedefini de pekiştiriyor. Shakira ile gerçekleştirilen iş birliği, Epson’ın “Yeni Olasılıklar Hayal Et” adını taşıyan kampanyasının bir parçası olarak hayata geçirilecek. Bu proje, gençlerin yaratıcılığını ve yenilikçi fikirlerini destekleyen bir dizi girişimi kapsayacak. Yeni kampanya, gelecek nesli yeni yaratım yöntemleri bulmaya teşvik ederken; özgüveni, yaratıcılığı ve performansı artırmayı amaçlıyor. Epson, bu ortaklıkla hayal gücünün özgürce gelişebileceği bir ortam yaratmayı hedefliyor. Marka, son teknoloji görsel ve baskı çözümleriyle öğrencilerin fikirlerini gerçeğe dönüştürmelerine, girişimcilere ve küçük işletmelere ise hayallerini görselleştirmeleri için erişilebilir araçlar sunmaya devam ediyor.
Epson Bu İş Birliği İçin Neden Shakira'yı Seçti?
Epson olarak yaratıcılığın gücüne derinden inandıklarını ve fikirleri gerçeğe dönüştürmeye yardımcı olan çözümler sunduklarını vurgulayan Epson META-CWA Bölge Pazarlama Direktörü Natalie Harrison, konuyla ilgili şunları söyledi: “Teknolojiyi daha erişilebilir hale getirmeyi, yaratıcı bireyleri güçlendirmeyi ve gelecek nesle ilham vermeyi amaçlıyoruz. Shakira’nın eğitime ve yaratıcılığa olan bağlılığı onu bu iş birliği için ideal bir isim yapıyor. Birlikte, hem bu neslin hem de gelecek neslin büyük hayaller kurmasını sağlayacak olmaktan heyecan duyuyoruz.” Çok sayıda Grammy ve Latin Grammy ödülünün sahibi olan Shakira, aynı zamanda bir UNICEF iyi niyet elçisi olarak da tanınıyor. Sanatçı, cesur fikirlerle yaratıcı projelere atılmasıyla biliniyor ve tıpkı Epson gibi sınırları zorlarken geleneklere meydan okuyan ilham verici projelerin içinde yer alıyor.
Bu Büyük Ortaklık Ne Zaman Başlayacak?
Epson ve Shakira arasındaki bu heyecan verici iş birliğinin resmi başlangıç tarihi 1 Temmuz olarak açıklandı. Bu tarihten itibaren kampanya, bölge genelinde dijital medya, perakende deneyimleri ve çeşitli eğitim girişimleri gibi farklı platformlar aracılığıyla geniş kitlelere duyurulacak.
Kaynak: Haber Merkezi - Serhat TV